the best song...

Sunday, January 30, 2011

DIKAULAH RATU HATI KU(part2)

Baru 4 ari aku berjauhan dengan awak..tp sy rase rindu sangt2 pada awak,,,,rase macm lame sangt...sy harap awak sihat n baik2 je berade di sane,,,ape pun sy faham,awak ke sana bukan nya berhibur sebaliknya sebb ada kursus,,,
tp kan sy terase sepi jer,rase ,macm kehilangan sesuatu,,,,ape pun sy ucapkan time kasih.walaupun awak sibuk dengan aktiviti awak,awak tetap mesej n cal sy...itu tanda nya awak sentiasa mengigati sy walaupun di mana awak berada,mesti best kan kat sana,,cmfirm banyak yg awak dapat belajar....
so praktis kan lah ape yg awak pelajari dengan sebaik mungkin,semua tuhh ilmu untuk diri awak,sy sentiasa berdoa agar awak sukses dalam ape jua bidang yg awak lakukan.
awak thanks malam td awak cal sy,,,walau pun dalam keadaan awak letih.awak tetap bercakap ngan saye,,thanks juga kerana awak merindui sy...sy  faham atas ape yg awak lafaz,,malam tuhhh,sy pun macm tuhh awak,,same yg mcm awak rasekan,,,insyaallah kite same2 berdoa yerk...semoga semuanya berjalan dengan lancar dan baik....sy janji,sy akan menghargai segala2.......ape pun thanks sekali lagi sy ucapkan kerana sentiasa menggembirakan saye...
hmmmm xsabar nya nak tunggu awak balik malam nihhhh,,,,macm2 perasaan ade,,,ape pun tetap saya tahan n bersabar,,,sy doa kan agar awak selamat sampai.....ke kuala lumpur.....rindu nak menatap wajah awak,,,bergurau ngan awak,,usik awak,tengok awak tersenyum...dan yg paling best tengok awak jelir lidah bile di usik..hahahahahahahahaha lucu kan.......mawar2.....(Bersambung part3:coming soon.....

Friday, January 28, 2011

KANGEN BAND - Tentang Aku, Kau & Dia

DIKAU LAH........RATU HATI KU...

pertama kali jumpe awak malam tu...sy buat do no jer kan...SORRY la ye...
sy memang cmtu,,agar sukar nak bersembang untuk pertama kali pertemuan..
lagi pun,pertemuan kiter bukan dirancangkan....satu kebetulan jer malam tu...tu lah
pertama kali melihat awak,,tp sy xlah sombong sangt kan,,sebb sy stay memberi senyuman kepada awak.
Tapi satu kebetulan lagi,,rupanya awak pun terlibat dalam kursus yg diadakan bermula tu lahh,kiter rapat,
dan mengenali antara satu same lain kan..semenjak dari tuhh ari2 saye dapat lihat awak,,,,awak pun macm tuh kan..sy suke sangt tengok awak senyum...past tu awek jelir lidah...awak suke jelir lidah...xhabis2 jelir lidah kat saye..past tu sy plak akan balas dengan angkat kening...past tu tengok muke awak,,awak jd malu merah seluruh muke awak,,,,sy xleh luperkan,,awak suke jelir lidah kat saye,,,hehehehehehehe hampir 2 minggu gak lah kan kiter terlibat dalam kursus tuhh,,dalam sibuk2 kursus ade gak rezeki kiter kuar bersame kan,,,,waktu tuhhh lah peluang kiter tuk kenali antara satu same lain...setiap kali saye tengok awak pasti saye akan tersenyum...tak boleh luper gadis yang suke jelir lidah nihhh...hahahahahahaha
Lepas 2 minggu tamat kursus tuhhh,,lebih kurang 2 ari gak lahh kiter xjumpe kan...dan secara kebetulan kite terserempak lagi,,,mesti awak ingat kat ne kan...TAPI nakal suke jelir lidah..hehehehehehe ape pun saye suke cara awak....lembut ketika berbicara,,,pandai menghormati...semenjak hari tuhh terus kite menjalinkan hubgan..kiter kuar makan same2,,sampai masing2 dah tau ape makanan n minuman kesukaan masing2..tak sangka kan....awak banyak korban kan mase tuk diri saye....awak ingat x?ade satu petang kite pegi taman...tengok orang mancing,,tengok orang jogging,,,saye tau awak suke lepak kat situ,,,awak hepi sangt waktu tuhhh....tp best kan geram jer tengok orang mancing angkat ikan besar2,,rase macm nak mancing gak..tp malang nye..kiter xbawak pancing....xpe2 kasi peluang nanti kite pi bawak pancing...collect kasi habis ikan kat tasik tuhhhh,,,,
baru jer kenal tp kiter begitu rapat kan,,macm dah bertahun2 je kenal,,dua2 selamba plak tu,,,xnampak kekok pun....AWAK ingat lagi x waktu kiter pi tengok wayang....??awak xnak tengok cter tuhh,,sebb awak takut...tp awak teman gak saye kan......mesti awak kesian kat sy kan...awak korban kan perasaan takut awak...dan duduk disisi saye tengok citer tuhhh...tp bestnya saye dapt dergar suara awak menjerit...awak xtoleh skrin lame2,,sekejap2 awak akn tutup mata...sy dapat rase n faham betape takut nye awak nak tengok citer tuhhhh....ape2 pun thanks awak kerana bekorban tukkk saye........(bersambung part2)coming soon........